Київ, ТЦ Метроград
пл. Бесарабська 2
(точка самовивозу)
▶Прийом замовлень
ONLINE: 24/7
▶Прийом замовлень:

 0930416059
ПН-НД з 9.00 до 22.00

 

Оплата і доставка

+380930416059​     

Email: [email protected]

Доставка по Києву і Україні:

- Укрпоштою: після 100% оплати товару, оплата за доставку при отриманні. Орієнтовна вартість доставки по Києву від 20 грн, по Україні від 25 грн.
*Замовлення на суму від 700 грн відправляются з безкоштовною доставкою, тільки при умові 100% оплати товару.

- Новою Поштою: після 100% оплати товару, оплата за доставку при отриманні. Орієнтовна вартість доставки по Києву від 36 грн, по Україні від 46 грн.
*Замовлення на суму від 1000 грн відправляются з безкоштовною доставкою, тільки при умові 100% оплати товару.

- Новою Поштою: післяплатою (наложений платіж), з авансовою передоплатой 100 грн, решта вартості товару а також вартість послуг доставки і наложеного платежу, оплачується при отриманні. Орієнтовна вартість доставки по Києву від 36 грн, по Україні від 46 грн + комісія за послугу післяплати 2% +20 грн. Якщо посилка не отримана - авансовий платіж не повертається, а покриває витрати на доставку посилки в обидва боки. 

*Клієнт, який хоча б одне замовлення не отримав наложеним платежем, наступні замовлення може оформити лише після 100% оплати товару.

 

Після оплати замовлення, будь ласка, повідомляйте.
Бронь на оплату замовлення зберігається 3 доби, якщо в цей період оплата не надійшла, бронь на замовлені товари знімається і замовлення розформовується. Якщо Ви плануєте оплату пізніше, будь ласка, перед цим уточнюйте наявність товарів з Вашого замовлення.
Відправка замовлень проводиться день в день при оплаті до 13.00, якщо пізніше, то на наступний день (крім неділі та свят).
В день відправки замовлення, Ви отримаєте СМС, повідомлення на Viber або лист на e-mail з №ТТН.
Орієнтовні терміни доставки замовлень:
- Укрпоштою - 3-7 днів;
- Новою Поштою - 1-3 дні.
Відстежити посилку, відправлену "Укрпоштою" можна
тут
Відстежити посилку, відправлену "Новою Поштою" можна тут 

● ПРЕТЕНЗІЇ І СКАРГИ ●
Всі ми люди і можемо помилятися) У зв'язку з тим, що, замовлень і відправок багато, можливі накладки. Бувають випадки, коли покупець отримав посилку і не дорахувався якогось товару зі свого замовлення або переплутано колір або відтінок. Так, таке іноді буває) Але ... були випадки, коли покупці свідомо обманювали і повідомляли про те, що посилка отримана, герметично запакована і не розкрита по дорозі, але не вистачає якогось товару, хоча ми впевнені що відправили все вірно!
Щоб уникнути таких ситуацій, претензії по недостачі чи невірній комплектації замовлення в посилці, приймаються ТІЛЬКИ після надання доказів у вигляді ВІДЕО розпакування ПОСИЛКИ, де буде чітко видно цілісність упаковки посилки до розпакування, номер товарно-транспортної накладної та всі товари, що знаходяться всередині посилки! Якщо дійсно якогось товару в посилці немає, ми відшкодуємо вартість товару, або відправимо товар, якого не було, нової посилкою за свій рахунок.
Всі товари перед відправкою перевіряються на цілісність, відсутність дефектів, працездатність і на відповідність вмісту посилки з тими товарами, які Ви замовили.
Посилки ретельно упаковуються із застосуванням власних додаткових ущільнювачів. Але під час транспортування ми не можемо бути впевненими в безпеці посилки. Тому претензії з приводу дефектів товарів в посилці, після передачі її для відправки транспортом компанії, не приймаються.

 

 

0 грн.